Mottagningen 2010

MOTTAGNINGEN 2010 HAR DRAGIT IGÅNG!!!!! Och ingen är lyckligare än vi Kolagare förstås. Igår närvarade 113 reccar vid upprop till kandidatprogrammen i kemi, geovetenskap och biologi - och oj vad efterlängtade de var. Vi har väntat i ett halvår fan!

Gårdagen blev grym, med flaggmålning, lekar och utgång på ett svettigt ÖG. Alla var svettiga från topp till tå (och jag skojar verkligen inte, svetten rann tillochmed på benen. HOT alltså) vid stängningsdags kl 02.00 var det nästan bara KGBare kvar, en av dem var jag. VILKEN JÄVLA FÖRSTA KVÄLL!

Idag blir det cykelfiske och sedan utgång i tältet, och jag vet att jag inte är den enda som är grymt taggad. Och det ska inte regna ikväll, det tackar vi yr.no för!

Istället laddar vi lite extra med RECCEDANSEN 2010!


Puss & kram/Sjörövar-Roos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0