En kväll i en enda stor minneslucka!

I tisdags var det meningen att jag skulle ut på bryggan med några sköna människor, men så blev det ju inte riktigt.. Jag började dricka vid 2 tiden, vilket nu på efterhand var ett väldigt korkat val! Förfesten började hos David vid 4 och vi körde några drinkspel för mkt.. Vid ungefär 9 så blev det totalt svart för mig iaf, och nästa sak jag kmr ihåg är att jag vaknar hemma i badkaret mitt i natten?!?! Jag har absolut ingen aning om hur jag kom hem! Jag var tvungen att kolla om jag ens hade skorna med mig ^^ Jag hade iaf varit inne i den lilla kinesiska matstället vid Ica Väst, men jag vettefan hur jag lyckades beställa, för dom pratar inte svenska och dessutom har jag en tendens att slöddra ganska rejält när jag är full.. Så jag tror inte jag kmr våga mig in där på ett tag!

Jag kan inte säga så mkt om kvällen, eftersom jag som sagt inte kmr ihåg så mkt av den.. Men den va ju iaf allt annat än lyckad! En sak jag helt säkert kan säga är iaf att det här var sista gången jag drack vodka! Jag ska hålla mig till min kära Jägermeister!

Lite bilder tagna innan kvällen blir ett stort frågetecken:

Mattias skulle visa hur stark han är! :)


Klara & jag tyckte inte att den va så lätt att lyfta ^^




Glada fyllon! =)


Sen blev det mesta svart....

Nu längtar jag tills mina medbloggare kmr tillbaka till Uppsala och gör staden osäker med mig! :D Återträff så fort alla är tillbaka? :D

Kramar!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin

Ahmen du, nu ska vi inte vara sådanna, helt misslyckad var ju inte kvällen ändå.. du slapp ju sova ensam ;) :D Haha!!

2010-08-12 @ 18:39:15
Postat av: Emelie

hahaha, sant! ^^ man är väl skillad lr vad?! ;)

2010-08-12 @ 19:03:10
Postat av: My

"jag började dricka vid tvåtiden" Emelie, jag är inte förvånad! PUSS

2010-08-12 @ 19:35:43
Postat av: Emelie

Haha, men i höst ska jag ha som regel att inte börja dricka innan klockan fem! :D

2010-08-12 @ 19:48:31
Postat av: Malin

HAHA..ja du är nog det;) Jag hoppas ni lät bli min säng! ;D

2010-08-12 @ 21:54:34
Postat av: Emelie

Haha! Du kan vara lugn Malin ^^

2010-08-12 @ 22:41:24
Postat av: Roos

Hahaha Emelie du är väl för skön..! Jag är hemma i helgen så.. Bryggan på tisdag?? :D

2010-08-12 @ 23:17:04
Postat av: Elin

Lätt återträff! Tur att vi kommer tillbaka snart å kan hålla koll på dej ;)

2010-08-13 @ 12:55:58
Postat av: Emelie

Jag kan nog inte utgång på tis, men vi kanske kan hitta på nått annat? :D



HAHA.. Ja, det är tur Elin! Jag behöver ha mitt koppel på mig...

2010-08-13 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0